بچه هاِيي که درانتخاب رشته سردرگمند
توضیح شغل وتوضیح شخصیت با رشته
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دانلود رایگان دنیای سرگرمی
حامی جوان
حامی جوان
وبلاگ شادی
وبلاگ شادی
برترین وبلاگ دانلود موزیک وفیلم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه هاِيي که درانتخاب رشته سردرگمند و آدرس parisamaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 7
بازدید کل : 13202
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




script type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/time-data/time-data.js"> ساخت کد موزیک




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


كد تقويم

Best Cod Music




IS
نويسندگان
پريسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 18:3 :: نويسنده : پريسا
شخصیت جستجوگر که کار کردن از روی افکار وعقاید لذت میبرد مثل انسان شناس وفیزیکدان ومهندس

 

شخصیت اجتماعی که تعامل با دیگران دوست داشته وبه مت خدمات انسانی گرایش پیداکند مثل روانشناسی و مشاوره و مددکاری

شخصیت واقع گرا که مسایل دنیای عملی وکار کردن روی اشیا را ترجیح میدهند شغل فنی راانتخاب کند

شخصیت هنرمند که هیجانی است ونیاززیادی به ابراز وجود دارد وبه سمت رشته هنری گرایش دارد

شخصیت سنت گرا که تکالیف سازمان یافته ای دارد وبرای اموال وجایگاه اجتماعی ارزش قایل است ورشته هایی تجاری مناسبست مثل حسابداری وبانکداری

شخصیت متهور که ماجراجو وترغیب کننده ورهبری قدرتمندست وبه سمت سرپرستی یا سیاست یا فروشندگی گرایش دارد

-_ !News _-

 
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 17:59 :: نويسنده : پريسا

موفقيت يعنی ادامه دادن

 

-_ !News _-

 
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 17:56 :: نويسنده : پريسا

رشته ریاضی شامل مهندسی وحسابداری وریاضی محض وریاضی کاربردی ومتالوژی  وفیزیک وریاضی دبیری وغیره میباشد واستعداد رشته ریاضی داره که علاقه فراوان به رشته ریاضی باشد

 

کاربرد ریاضی در علوم مختلف انکارناپذیر است. برای مثال مبحث آنالیز تابعی در مکانیک کوانتومی، کاربرد بسیاری زیادی دارد و یا در بیشتر رشته‌های مهندسی معادله «لاپ لاسی» که یک معادله ریاضی است، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در جامعه‌شناسی نیز نظریه احتمال و نظریه گروهها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. در کل باید گفت که همه صنایع ،‌زیر ساخت ریاضی دارند و به همین دلیل در همه مراکز صنعتی و تحقیقاتی دنیا، ریاضیدانها در کنار مهندسان و دانشمندان سایر علوم حضوری فعال دارند و آنچه در نهایت ارائه می‌شود، نتیجه کار تیمی آنهاست.»

دکتر ریاضی از اساتید دانشگاه در مورد فرصت‌های شغلی موجود در ایران می‌گوید:

«اگر در جامعه ما مشاغل جنبه علمی داشته باشند، قطعا به تعداد قابل توجهی ریاضیدان نیاز خواهیم داشت چون یک ریاضیدان می‌تواند مشکلات را به روش علمی حل کند. البته این به آن معنا نیست که در حال حاضر هیچ فرصت شغلی برای یک ریاضیدان وجود ندارد اما باید حضور ریاضیدانها در مراکز تحقیقاتی و صنعتی پررنگتر باشد.»

هرچقدر که شغل یک فرد تخصصی‌تر شود، میزان ریاضیاتی که لازم دارد، بیشتر می‌گردد.

برای مثال یک مهندس الکترونیک از آنالیز تابعی و فرآیندهای تصادفی استفاده می‌کند و یا یک برنامه‌ریز پروژه‌های اقتصادی از مطالب پیشرفته آماری مانند سریهای زمانی ، به عنوان ابزار کار یاری می‌گیرد. به همین دلیل امروزه تربیت متخصصان علم ریاضی، یعنی افرادی که قادر هستند ریاضیات مورد نیاز را آموزش داده و یا تولید کنند، اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که لازمه پیشرفت در تکنولوژی ، توجه به دانش ریاضی می‌باشد.

اما یکی از دانشجویان این رشته نظر جالبی در مورد توانایی یک فارغ‌التحصیل رشته ریاضی دارد:

«درست است که در جامعه ما مکان مشخصی برای جذب فارغ‌التحصیلان ریاضی وجود ندارد اما یک لیسانس ریاضی به دلیل نظم فکری و بینش عمیقی که در طی تحصیل به دست می‌آورد، می‌تواند با مطالعه و تلاش شخصی در بسیاری از شغل‌ها ، حتی شغل‌هایی که در ظاهر ارتباطی با ریاضی ندارد موفق گردد.»

دکتر بابلیان معتقد است هر وزارتخانه یا شرکتی نیاز به افرادی دارد که علاوه بر دانستن الفبای کامپیوتر، دارای توانایی تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری مناسب باشند. در این زمینه شرکتها می‌توانند فارغ‌التحصیلان ریاضی محض و یا کاربردی را جذب نمایند.

رشته‌های مختلف ریاضی جایگاه وسیعی در جامعه دارند از آن جمله : تمام رشته‌های مهندسی ، رشته‌های مختلف علوم پایه «فیزیک ، شیمی ،‌زیست‌شناسی ، زمین شناسیپزشکی، علوم کامپیوتر ، اکتشافات فضایی،‌ بازرگانی، برنامه‌ریزیهای دولتی، غالب رشته‌های وابسته به صنعت ، مدیریت و رشته‌های مختلف کشاورزی به رشته ریاضی وابسته‌اند و از آن به طور مستقیم استفاده می‌کنند؛‌ همچنین بخش بزرگی از فعالیتهای اقتصادی و تولیدی کشور در طرحهای مختلف نظیر: نفت ، پتروشیمی، حمل و نقل و ... ، مستقیم و یا غیرمستقیم از ریاضی استفاده می‌کنند. ورشته تجربی شامل بهداشت مدارس وبهداشت وپزشکی وروانپزشکی وغیره میباشد ورشته علوم انسانی شاما روانشناسی وباستان شناسی وجغرافیا وبرنامه ریزی شهری وعلوم تربیتی ومدد کاری ومردم شناسی وغیره میباشد
 

-_ !News _-



ادامه مطلب ...
 
یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : پريسا

این بخش را واگذار میکنم که باهم گفتگویی  داشته باشیم

 

-_ !News _-

 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد