بچه هاِيي که درانتخاب رشته سردرگمند
توضیح شغل وتوضیح شخصیت با رشته
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دانلود رایگان دنیای سرگرمی
حامی جوان
حامی جوان
وبلاگ شادی
وبلاگ شادی
برترین وبلاگ دانلود موزیک وفیلم
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بچه هاِيي که درانتخاب رشته سردرگمند و آدرس parisamaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 13205
تعداد مطالب : 14
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1




script type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/time-data/time-data.js"> ساخت کد موزیک




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


كد تقويم

Best Cod Music




IS
نويسندگان
پريسا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 4 تير 1398برچسب:, :: 17:54 :: نويسنده : پريسا
من پریسا ۲۲سالم  ودانشجوی رشته روانشناسی است وهدفم از این وبلاگ این بوده که خواهرانم ودوستانم درانتخاب رشته شک وتردید دارند حتما این سایت مراجعه کند که راهنمایی مفیدی انجام بدم حالا شاید بپرسید چرا ؟ من یک زمانی در انتخاب رشته شک داشتم ونمیدانستم چی کار کنم ولی تازگی فهمیدم چه رشته ای به روحیه من میخورد دلم نمیخواهد شما دچار شک شوید واگر پیشنهاد وانتقادی دارید به من خبر بدهید برای همه مردمان ایرانی سلامتی و موفقیت برای مردم ایران آرزومندم  وممنونم با استقبال گرمتان  ما را حمایت کردید وبه ما امید تازه ای دادید که انتقاد وپیشنهاد ارایه بدهید لطفن  

 وبا مشاورین محترم همکاری  کنیم امیدوارم  سال خوبی برای همه هموطنان عزیزم باشم  دلم میخواهد خواسته شما رابه نحو احسن انجام بدهم ودعا کنید لطفن  وسایت را به اسم بچه ها در انتخاب رشته سردرگمند لینک کنید

ومیخواستم یک خاطره ای تعریف کنم شاید بدردتان بخورد یکروز دیپلم ریاضی بودم ومیخواستم انسانی شرکت کنم وخودم به خودم گفتم محال قبول شم حالا سعی میکنم شاید یک درصد قبول شوم وتلاشم کرد ودانشگاه ازاد تهران مرکز  قبول شدم پس خواستن درهرشرایطی توانستن است  امیدوارم خبر خوشی بشنوم چون خوشحالی شما خوشحالی ماست امیدوارم موفق وپیروز باشید



نظرات شما عزیزان:

حامی جوان
ساعت9:48---31 خرداد 1391
با سلام و تقدیم احترام. پایگاه اطلاع رسانی حامی جوان بروز شد. منتظر حضورتان هستیم.[گل]
پاسخ:ممنونم عزیزم سرمیزنم گل


حامی جوان
ساعت14:25---27 خرداد 1391
با سلام و تقدیم احترام. پایگاه اطلاع رسانی حامی جوان بروز شد. منتظر حضورتان هستیم.[گل]
ممنونم عزیزم که نظر دادی اگر سوالی داشتی درخدمتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: